CORPORATE ORGANIZER - Juridische en Secretariële ondersteuning
Mirjam van den Broek is eind 2009 met Corporate Organizer begonnen omdat ze meer behoefte had aan flexibiliteit en diversiteit in haar werkzaamheden.
Ze heeft rechten gestudeerd in Maastricht en na de afronding in 1997 is ze als jurist in dienst getreden bij Van Mastrigt en Partners in Den Haag. Vervolgens heeft ze haar advocaat-stage afgerond bij Baker & McKenzie in Amsterdam en daarna diverse jaren gewerkt als jurist op het directiesecretariaat bij ECT in Rotterdam en NIBC Bank in Den Haag. Inmiddels ruim 12 jaar ervaring en in te huren als jurist of als freelance secretaresse, maar ook de combinatie is mogelijk. Dit laatste is onder andere aan de orde voor werkzaamheden op een directiesecretariaat waar vergaderingen moeten worden georganiseerd en genotuleerd en men te maken heeft met procuraties, besluiten en corporate governance.
 
"Onlangs is gebleken dat er veel vraag is naar de diensten, waardoor ik opdrachten moest afslaan. Om dit soort situaties te vermijden, ben ik van plan om mijn netwerk op korte termijn uit te breiden met diverse Desk Organizers (junior secretaresses), Office Organizers (senior secretaresses, project manager), Text Organizers (professional met communicatie achtergrond, vertalingen) en Legal Organizers (juridische professionals)."